Weer thuis.

9 januari 2016 - Deurne, Nederland

Het zit er weer op....
We hebben heerlijke dagen aan het strand gehad, met bezoeken aan de visers-dorpjes en de markt van Thandwe. Op 7 januari zouden we om 13.00u terug vliegen vliegen naar Yangon, daarna door naar Bangkok en van daaruit door naar Amsterdam.
Om 9.00u, maken we ons klaar om nog even naar het strand te gaan. Maar dan staan er 2 medewerkers van het hotel voor onze deur om te vertellen, dat onze vlucht geannuleerd is en dat we met een andere vlucht meemoeten. Deze vlucht vertrekt om 10.45u. Dus haasten.... We worden zelfs meegeholpen met het inpakken van onze bagage. (goed bedoeld, maar daardoor gaat het niet sneller....)
Het lukt wel om de vlucht te halen en we zijn voor 12.00u in Yangon. Daar laten we onze bagage op de luchthaven achter en nemen een taxi de stad in.
Later die middag vertrekken we vanuit Yangon naar Bangkok en na middernacht vliegen we door naar Amsterdam.
Einde van een mooie reis.

We hebben genoten van de tempels, pagodes, monniken, kloosters, markten, meren, lekker eten....., maar vooral van "mingalabar" en de lieve mensen in Myanmar!