Yangon

17 december 2015 - Yangon, Myanmar

Bangkok

Gisteren in Bangkok geland na en vlucht van 6 1/2 naar Doha (Qatar) enkele uurtjes rondhangen op de luchthaven en vervolgens nog een vlucht van 6 1/2 uur naar Bangkok. Met trein en taxi naar ons gereserveerde hotel. Heerlijk luxe hotel met zeer prettige ontvangst.
We hebben ons snel laten onderdompelen in de stad vol uitlaatgassen. Maar omdat we vonden dat je in Bangkok in de Tuktuk moet hebben we deze uitlaatgassen tot ons genomen....
Op straat onze eerste maaltijd genoten bij een stalletje. We zien wormen, maaien, gefrituurde sprinkhanen, spinnen en schorpioenen. Omdat het de eerste dag is houden we het bij garnalen. Omdat de jetlag ons hinderde zijn we na 2 biertjes terug naar het hotel gegaan. Hier zijn we als een blok in slaap gevallen en misten we vanochtend ons ontbijt. Daarom zijn we in een leuk kroegje gaan ontbijten en zijn we vervolgens met de taxi naar de luchthaven vertrokken. Ook nu weer een prima vlucht gehad zonder al te veel vertraging.
Een leuk hotelletje gevonden dicht bij China town, waar we vanavond op de markt genoten hebben van een heerlijke maaltijd. En nu proberen in het hotel dit verslag te plaatsen..

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade